زمان جاري : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 6:06 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / خبر داغ / بهترین نوع یراق آلات را از کجا بخریم؟
تحلیل آمار سایت و وبلاگ
ارسال پاسخ جديد
بهترین نوع یراق آلات را از کجا بخریم؟
تعداد بازدید: 223
forward98 آفلاين


ابدار چی بهارفا

ارسال‌ها : 1

عضويت:30 /5 /1400

بهترین نوع یراق آلات را از کجا بخریم؟

همه ی ابزار های فلزی که اجزای تشکیل دهنده ی آن ها با ذوب شدن فلز تشکیل می شود تحت عنوان یراق در نظر گرفته می شود. برای تهیه ی انواع مختلفی از یراق ها می توان از قالب های ویژه ای برای شکل دادن یراق مربوطه استفاده نمود. دستگیره ی در از ساده ترین یراق آلات است که همه ی ما روزانه در ارتباط با آن هستیم. شیر آب به کار رفته در مصرف روزانه از دیگر یراق آلات پر مصرف در اطراف ما است. امروزه زندگی ما به شدت وابسته به یراق آلات گوناگون است.
قفل درب
انتخاب بهترین قفل درب‌ چوبی و آهنی بسیار مهم است، زیرا باعث ایجاد امنیت در ساختمان شما می شود. قفل به عنوان مانعی برای ایمن سازی درب آپارتمان و حفظ حریم خصوصی‌تان عمل می‌کنند. هنگام خرید قفل درب کارآیی و کیفیت بسیار مهم است، زیرا هر ساله حدود دو میلیون قفل درب چوبی (منزل یا شرکت) شکسته می‌شود.

برای خرید عمده قفل و همچنین خرید انواع قفل بصورت تکی در هر نقطه از کشور با ما تماس بگیرید. فروشگاه ابزار یراق فعال در زمینه خرید و فروش عمده و تکی انواع قفل در ایران است. هم اکنون با ما تماس بگیرید و از لیست محصولات و قیمت مطلع شوید.
دستگیره درب
دستگیره درب یکی از پر استفاده ترین یراق آلات در صنعت درب و ساختمان است. ما سعی داریم قیمت دستگیره درب ارائه شده به مشتریان عزیز بسیار منصافانه باشد و کمترین سود کار عرضه محصولات را انجام خواهیم داد. به همین دلیل هم فروشگاه ابزار یراق به عنوان بزرگترین عرضه کننده انواع یراق آلات در کشور شناخته شده است و دارای مشتریان ثابت از سراسر کشور است. از دیگر تجهیزات یک درب با کیفیت و امن می توان به چشمی دیجیتال اشاره کرد.
دستگیره درب فلزی
دستگیره درب فلزی یکی از اجزای درب‌های آهنی مدرن و قدیمی مدرن محسوب می‌شود. یک ساختمان درب ها از جنس چوب، MDF یا هر ماده دیگری که داشته باشند جهت کاربردی شدن نیاز به دستگیره درب دارند.عواملی از جمله: قیمت، طراحی، جنس و سهولت نظافت مواردی هستند که در هنگام خرید دستگیره درب آهنی در انتخاب شما تاثیر گذار خواهند بود. ما در فروشگاه ابزار یراق سعی کرده ایم بهترین انواع دستگیره را با کیفیت مناسب عرضه کنیم. با توجه به کاربرد و جنس درب می توان از گروه های موجود که شامل دستگیره های سنتی، لوکس، روزرت، دیجیتال و درب آهنین می شوند یکی را انتخاب کنید.
قفل درب حیاط
قفل درب حیاط یراقی ضروری است که جهت تامین امنیت محیط داخلی به کار برده می شود. در خرید قفل حیاطی علاوه بر قیمت به مواردی مانند نوع کلید (ساده یا کامپیوتری)، تعداد زبانه، شاسی (برای درب نفررو)، قابلیت اتصال به ریموت، اف اف، قابلیت نصب بر روی درب جک دار و نصب بر روی درب نفررو یا پارکینگ توجه داشته باشید. بهترین برند قفل درب حیاط خارجی و ایرانی می توان به قفل فوروارد، باتیس، یوتاب، Tesa و کاویان که انواع قفل درب حیاط و ایمن ترین قفل درب حیاط را به بازار عرضه می دارند، اشاره کرد. قفل درب آهنی حیاط یکی از مهم ترین محصولات برای ایجاد امنیت می باشد. قفل درب حیاط کامپیوتری می تواند دارای امنیت بیشتر نسبت به قفل کلید ساده باشد.
سیلندر قفل
مغزی قفل از جمله یراق آلات مهم در حرفه ی ساختمانی ست. بسیاری از درب های ساختمانی که داخل آن قفل نصب شده است (به استثنای درب چوبی اتاقی) از یک مغزی قفل برای باز و بسته کردن استفاده میکنند. کیفیت مغزی قفل از بابت مسائل امنیتی بسیار اهمیت دارد. چرا که بسیاری از سارقان پس از باز کردن رویه دستگیره پلاک به مغزی و مغزی قفل براحتی دسترسی خواهند داشت و با فشار امکان شکستن مغزی و دسترسی به داخل قفل براحتی فراهم می شود.
برای خرید انواع یراق آۀات ساختمانی با فروشگاه ابزار یراق، یراق کالا و یراق هوم تماس بگیرید.

شنبه 30 مرداد 1400 - 13:17
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
sarafazli آفلاين


ابدار چی بهارفا

ارسال‌ها : 1

عضويت:19 /11 /1400

پاسخ 1 : بهترین نوع یراق آلات را از کجا بخریم؟
فروشگاه کابینت شاپ نیز یکی از معتبرترین و مشهورترین فروشگاه ها در زمینه فروش دستگیره های مدرن و کلاسیک کابینت و کمد دیواری می باشد که شما می توانید از همین وب سایت پیش روی خود، محصولات عرضه شده در وب سایت ما را مورد بررسی قرار دهید و سپس با در نظر گرفتن دکوراسیون و طراحی منزل خود، مناسب ترین و بهترین این دستگیره ها را تهیه و خریداری کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از انواع دستگیره مدرن و کلاسیک کابینت و کمد دیواری و راهنمای خرید اینترنتی این محصولات توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.
سه شنبه 19 بهمن 1400 - 11:40
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: