زمان جاري : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 8:04 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / خبر داغ / درب ریلی چوبی اتاق
تحلیل آمار سایت و وبلاگ
ارسال پاسخ جديد
درب ریلی چوبی اتاق
تعداد بازدید: 187
sepahandarb آفلاين


ابدار چی بهارفا

ارسال‌ها : 1

عضويت:30 /6 /1399

درب ریلی چوبی اتاق

اگر اتاق خواب شما کوچیک است و مجبور به استفاده از درب کشویی برای اتاق خواب هستید بهتر است در چیدن لوازم خود تجدید نظر کنید! و اگر بعد از تغییر چینش لوازم باز هم احساس کردین که درب اتاق خواب بسته نمیشود و لازم است در آنجا درب کشویی چوبی اتاق خواب استفاده کنید بهتر است که از سازنده تقاضا کنید که در هنگام ساخت کتیبه های درب ریلی اتاق شما را بزرگ تر بگیر ! تا فضا های بین درب و ریل و چهارچوب به طور کامل پوشانده شود! در غیر این صورت درب کشویی چوبی برای اتاق خواب مناسب نیست و بهتر است استفاده نشود!
درب کشویی اتاق خواب یا درب ریلی اتاق خواب معمولا برای اتاق خواب های کوچک و یا سویت هایی درون یک اتق بزرگ یک اتاق کوچکتر طراحی و اجرا می شود معمولا ساخته می شود و این گونه درب کشویی اتاق خواب یا درب ریلی اتاق از جنس درب اچ دی اف یا درب ام دی اف و یا درب با روکش چوبی ساخته شده که جلوه ای شکیل تر ( حس چوب وبدن درب ) در کنار سبک بودن داشته باشد! درب ریلی باید ساختاری سبک داشته باشد تا به مرور زمان به ریل فشار وارد نشود!
شاید در مورد درب ریلی و درب کشویی میتوان این طور گفت که تمامی انواع درب ها رو میتوان ریلی کرد ولی بر اساس محدوده وزنی باید از لوازم ریلی خاص و با برندهای متفاوتی استفاده کرد که معمولا این دسته بندی را میتوان کمتر از 100کیلوگرم و بالاتر از 100 کیلوگرم تقسیم بندی کرد.
یکی از پر طرفدار ترین درب های کشویی چوبی ! درب کشویی چوبی شیشه خور می باشد که بیشتر به عنوان جدا کننده دو فضایی که بهم دیگر ارتباط دارند مانند آشپرخانه کثیف و آشپز خانه تمیز منازل و یا درب مطب های پزشک های زیبایی که اتاق پزشک با اتاق عمل با یک درب کشویی شیشه خور چوبی از همدیگر جدا می شوند! امروزه در مطب های پزشکان زیبایی به دلیل کمبود فضا شاهد استفاده هرچه بیشتر از درب کشویی هستیم بطوری که بیشتر سفارش های درب کشویی شیشه خور چوبی ویا درب کشویی چوبی شیشه خور برای این قشر می باشد.https://sepahandarb.ir
https://sepahandarb.com
یکشنبه 30 شهریور 1399 - 22:43
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: